SharePoint pro administrátory: Úvod do správy platformy (SPOA)

Microsoft 365 & Office, SharePoint

Cílem kurzu je připravit účastníky na efektivní správu SharePointu - nástroje pro organizaci informací, týmovou spolupráci a automatizaci rutinních úkolů ve vaší organizaci. Práce s daty, řízení obsahu a správa procesů jsou dnes stěžejními součástmi každodenního fungování organizace. Díky našemu školení si dokážete SharePoint přizpůsobit a vytvořit prostředí, které bude splňovat vaše potřeby.

Absolventi školení získají jistotu při správě oprávnění a organizaci dat, zvládání automatizace rutinních procesů a naučí se zjednodušovat a optimalizovat práci sobě i svému týmu.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Lépe organizovat data a mít všechny potřebné informace snadno dostupné
  • Vytvářet notifikace, které uživatele včas informují o nových úkolech nebo změnách v projektech
  • Zlepšit spolupráci vašeho týmu
  • Automatizovat rutinní pracovní postupy
  • Nastavit schvalovací workflow, které zkrátí procesy na minimum a eliminuje zbytečné e-maily
  • Automaticky generovat dokumenty, jako jsou reporty, pracovní smlouvy nebo cestovní příkazy

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • Začínající administrátoři SharePointu
  • Manažeři a vedoucí týmů
  • Zaměstnanci HR, financí či projektového řízení
  • Uživatelé Office 365
Teoretický výklad je podložen mnoha praktickými příklady a získané znalosti tak lze okamžitě aplikovat v praxi. Účastníci školení budou řešit modelovou situaci od založení webu, přes nadefinování struktur seznamu a knihovny až po vytvoření cestovního příkazu včetně vytvoření všech procesů v PowerAutomate. Modelový případ bude realizován formou workshopu.

KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?



S námi máte na výběr: Přijďte na kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení naleznete zde.

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Správa SharePoint v centrální administraci
    1. Weby (aktivní weby, centrální web, přidružený web)
    2. Kontejnery
    3. Zásady (sdílení, řízení přístupu)
    4. Nastavení (SharePoint, OneDrive)
    5. Obsahové služby
  • Nastavení SharePoint
    1. Galerie návrhů webových stránek (sloupce, typy obsahu)
    2. Uživatelé a oprávnění (výchozí oprávnění webů, osoby a skupiny)
    3. Vzhled a chování
    4. Akce webu
  • Stránky a navigace
    1. Typy navigace (mega nabídka, hierarchická nabídka, cílové skupiny)
  • Webové části
    1. Text, multimédia, obsah
    2. Dokumenty, seznamy, knihovny ( zvýrazněný obsah)
    3. Informační kanály
    4. Analýza dat
    5. Regionální informace
  • Cílové skupiny
    1. Aplikace (seznamy, knihovny, webové části)
    2. Koncepty a publikace stránek
  • Knihovny obecně
    1. Metadata
    2. Typy obsahu
    3. Složky
    4. Zobrazení (privátní vs veřejná, responzivita, formát)
  • Seznamy obecně
    1. Struktura (sloupce)
    2. Formuláře
    3. Komentáře položek a dokumentů
    4. Seznam jako číselník
    5. Kombinace seznamů - dynamické linkování
  • Domovská stránka Office 365
    1. Přehled dokumentů a položek
    2. Filtrování a vyhledávání
    3. Značky
  • Modelový případ pracovní cesta – struktura a typ obsahu
    1. Seznam žádostí
    2. Knihovna cestovních příkazů
    3. Procesy k modelovému případu pracovní cesta
  • Základy PowerAutomate pro SharePoint – viz modelová situace
    1. Notifikace
    2. Posouzení požadavku (včetně výpisu metadat)
    3. Tvorba dokumentu
    4. Nastavení oprávnění
Předpokládané znalosti:
Uživatelská znalost produktů Office 365 a znalosti na úrovni kurzu SPOU.
Doporučený předchozí kurz:
SharePoint pro uživatele: Cesta k lepší spolupráci (SPOU)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
8 400,00 Kč (10 164,00 Kč včetně 21% DPH)