Jazyk C – návrhové vzory (C3)
Programování, C, C++
Programujete v C a rádi byste tvořili kvalitní a udržovatelný kód? Za dobu existence procedurálních i objektově orientovaných jazyků vzniklo mnoho zavedených postupů a zvyklostí. Mnoho obecných postupů lze v různé míře uplatnit i v jazyce C a další byly pro tento jazyk vyvinuty na míru
Přihlaste se na praktický workshop, ve kterém si vyzkoušíte využití specifických návrhových vzorů i přizpůsobení klasických návrhových vzorů (design patterns) pro C. Návrhové vzory jsou demonstrovány na pečlivě vybraných ukázkách kódu. Vyzkoušejte si, kdy má smysl využít v C návrhové vzory z objektově orientovaných jazyků a kdy je lepší jít jednodušší cestou.
Privátní školení a termíny na míru
Tento kurz nabízíme pouze jako uzavřené privátní školení. Obsah, délka a termíny kurzů budou vytvořeny podle vašich specifických potřeb. Specifičnost tohoto školení a nízký zájem jednotlivců neumožňuje pro tento kurz vypisovat veřejné termíny.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vašich požadavků a cílů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?
Kontaktujte nás
S námi
máte na výběr: Přijďte na
kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu
připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení
naleznete zde.
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Návrhové vzory (design patterns)
-
Opakující se vzory v návrhu programů
-
Možnosti struktur v C
-
Vnořené struktury a pointery
-
Nepřímá volání
-
Polymorfní operace
-
Rozhraní (operations)
-
Objektově orientované prvky v C
-
Implementace OOP
-
Specifické rysy jazyka C
-
Absence objektového modelu
-
Struktury a offsety
-
Alokace paměti
-
Filosofie jazyka
-
Vytváření instancí (creational patterns)
-
Továrna (factory)
-
Stavitel (builder)
-
Jedináček (singleton)
-
Prototyp (prototype)
-
Dealokace a implementace RAII
-
Strukturální vzory (structural patterns)
-
Most (bridge)
-
Fasáda (facade)
-
Adaptér (adapter)
-
Dekorátor (decorator)
-
Zástupce (proxy)
-
Vzory chování instance (behavioral patterns)
-
Řetěz zodpovědnosti (chain of responsibility)
-
Příkaz (command)
-
Iterátor (iterator)
-
Generátor (generator)
-
Prostředník (mediator)
-
Pozorovatel (observer)
-
Služebník (servant)
-
Návštěvník (visitor)
-
Šablonová metoda (template method)
-
Specifické vzory
-
Intruzivní datové struktury
-
Omezení alokace paměti
-
Systémové programování
-
Další vzory
-
Paralelní zpracování
-
Asynchronní event loop
-
Vlákna a procesy
-
Transakční zpracování
-
Obecná doporučení
-
Výběr návrhových vzorů
-
Volba nástrojů jazyka
-
Zpětná a dopředná kompatibilita
-
Předpokládané znalosti:
-
Znalost obecných zásad programování, orientace v prostředí MS Windows, případně zkušenost s jiným programovacím jazykem.
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Jazyk C – pokročilé programování (C2)
-
Časový rozvrh:
-
4 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Schneider Electric CZ, s.r.o., Jaromír B.
Jazyk C – návrhové vzory (
C3)
" Zajímavý kurz, sám jsem byl překvapený co neznám "