JIRA Service Desk - agent (JIRASD)
ICT Management, Atlassian
Atlassian JIRA Service Desk je silný nástroj pro podporu standardních procesů, reportů a zajištění řešení požadavků. Tento kurz je určen pro začátečníky nebo uživatele s menší znalostí systémů JIRA. Je zaměřen zejména na uživatele JIRA Service Desk aplikace, kteří pracují v zákaznické podpoře či poskytují pomocí tohoto systému podporu koncovým uživatelům a budou pracovat v roli Agenta. Je také vhodný pro manažery zákaznických center a center uživatelské podpory či uživatele, kteří ke své práci JIRA Service Desk potřebují a chtějí se naučit s informacemi pracovat detailněji.
Privátní školení a termíny na míru
Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?
Kontaktujte nás
S námi
máte na výběr: Přijďte na
kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu
připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení
naleznete zde.
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Úvod do JIRA Service Desk
-
Issues
-
Requests
-
Projects
-
Workflows
-
Lab: Přihlášení na prostředí určené pro praktická cvičení, Přihlášení jako zákazník, Přihlášení jako agent
-
Prostředí zákazníka
-
Zákaznický portál
-
Rozcestník
-
Založení požadavku - přílohy, komentáře, Založení e-mailem
-
Typy požadavků
-
Přehled požadavků zákazníka
-
Databáze znalostí
-
Lab: Navigace na zákaznickém portálu, Založení požadavku
-
Pracovní plocha agenta
-
Fronty požadavků
-
Zpracování požadavku
-
Workflow a statusy
-
Lab: Využití front service desk, Přiřazené požadavky, Komunikace se zákazníkem, Update požadavku, Splnění SLA
-
Zákaznický požadavek z pohledu JIRA
-
Business projekty
-
Software projekty
-
Prohlížení issue
-
Editace issue
-
Přílohy
-
Lab: Založení issue, Prolinkování issue, Editace issue
-
Spolupráce na řešení zákaznického požadavku
-
Komentování
-
Štítky
-
Sdílení issue
-
Watching
-
Voting
-
Výkaz práce
-
Lab: Komunikace s jinými uživateli, prostřednictvím JIRA
-
Automatizace
-
Možnosti automatizací v JIRA Service Desk
-
Vyhledávání a reporty
-
Vyhledávání
-
Rozšířené možnosti vyhledávání
-
Filtry
-
Service Desk Reporty
-
JIRA Reporty
-
Lab: Uživatelské filtry
-
Lab: Vlastní dashboardy
-
Schvalování požadavku prostřednictvím portálu
-
Schvalování prostřednictvím portálu
-
Jak nastavi proces schvalování
-
Jak upozornit schvalovatele
-
Customizace zákaznického portálu
-
Customizace formulářů
-
Pokročilé nástroje pro automizace
-
Předpokládané znalosti:
-
Postačující je základní znalost rozhraní systému Windows. Znalosti JIRA Core není nezbytná.
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
8 000,00 Kč (9 680,00 Kč včetně 21% DPH)