Google Analytics pro začátečníky (SEO2)

ICT Management, Internet Marketing

Tento kurz je určen pro marketéry, manažery, vývojáře a další skupiny lidí, kteří chtějí získat přehled o základních ukazatelích návštěvnosti webů a mobilních aplikací. Cílem kurzu je seznámit uživatele se základními funkčnostmi Google Analytics, naučit je práce v předpřipravených přehledech tohoto nástroje a nastavit si měření cílů, kterých mají návštěvníci webu či mobilní aplikace dosáhnout.
Kurz vede lektor s více než 10 letou praxí v oblasti webové analytiky, zkušenostmi z předních e-commerce projektů v České republice s denní návštěvností více než 1 000 000 uživatelů a přesahem do dalších částí online marketingu (SEO, PPC, sociální sítě).

Privátní školení a termíny na míru

Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?

Kontaktujte nás

S námi máte na výběr: Přijďte na kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení naleznete zde.

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Struktura účtu Google Analytics
  • Vytvoření účtu Google Analytics
  • Instalace měřicího kódu
  • Omezení Google Analytics
  • Orientace v uživatelském rozhraní
  • Základní ukazatele měření
    1. Dimenze
    2. Metriky
    3. Cíle
    4. Události
  • Nastavení vlastních cílů a událostí
  • Práce se základními přehledy
    1. Vývoj návštěvnosti
    2. Kvalita návštěvnosti
    3. Informace o návštěvnících
  • Export dat z Google Analytics
  • Nejčastější chyby začátečníků a jak se jich vyvarovat
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
3 900,00 Kč (4 719,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

GORDIC spol. s r.o., Petra P.
Google Analytics pro začátečníky ( SEO2)
"Bylo přínosné, že se lektor mohl věnovat přímo jen nám a naší firmě."
GORDIC spol. s r.o., Vladimír P.
Google Analytics pro začátečníky ( SEO2)
"Kurz mi přinesl řadu inspirativních podnětů, kurz byl velmi dobře zpracovaný a školení se odehrávalo v příjemné atmostéře."