Blender – Sculpting a tvorba komplexních modelů (BLR2)
Grafika, 3D Grafika
Chcete se stát mistrem v tvorbě 3D modelů, které upoutají pozornost v každém projektu? Tento kurz vám poskytne hlubší znalosti a nástroje pro práci s geometrií, topologií a pokročilými technikami modelování v Blenderu. Získáte schopnost tvořit modely, které jsou připravené jak pro animace a zábavní průmysl, tak pro 3D tisk a další aplikace.
Kurz je zaměřen na sculpting, tvorbu komplexních modelů a retopologii, které vám umožní tvořit detailní a optimalizované modely. Naučíte se používat pokročilé techniky práce s křivkami a modifikátory, a tak dosáhnout profesionálních výsledků v 3D tvorbě.
TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:
- Naučit se efektivně modelovat organické a mechanické tvary
- Pracovat se sculptingem a retopologií pro detailní a optimalizované modely
- Využívat modifikátory a pokročilé techniky pro komplexní modelování
- Používat křivky a parametry pro přesné a rychlé modelování
- Připravit modely pro 3D tisk nebo animace
KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?
- Kurz je určen pro 3D modeláře, kteří chtějí posunout své dovednosti
- Vhodné pro tvůrce herních postav, animací, vizualizací nebo mechanických modelů
- Ideální pro ty, kteří mají základy z kurzu Blender – Úvod do 3D a chtějí se naučit pokročilé techniky modelování a sculptingu
KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?
Brno + online (volitelně)
24.2. - 25.2.2025
7 500 Kč
22.4. - 23.4.2025
7 500 Kč
17.6. - 18.6.2025
7 500 Kč
Praha + online (volitelně)
27.1. - 28.1.2025
7 500 Kč
24.3. - 25.3.2025
7 500 Kč
19.5. - 20.5.2025
7 500 Kč
S námi
máte na výběr: Přijďte na
kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu
připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení
naleznete zde.
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Připomenutí důležitých základů 3D
-
Rekapitulace základních principů tvorby modelů
-
Připomenutí nejdůležitější terminologie práce ve 3D
-
Úpravy nastavení scén
-
Organické modelování - Sculpting
-
Příprava a využití základního modelu (Base mesh)
-
Úrovně detailů modelu
-
Práce se sochařskými nástroji
-
Vrstevní detailů
-
Práce se štětci
-
Variace tvarů a stavů modelu (Blend shapes)
-
Retopologie a zapékání detailů do textur
-
Topologie modelu vhodná pro animace a zábavní průmysl
-
Pokročilé techniky UV mapování
-
Přenášení detailů z komplexních na optimalizované modely
-
Modelování komplexních tvarů
-
Spojování a průniky tvarů
-
Efektivní práce s topologií modelu
-
Zkratky a nástroje pro rychlejší modelování
-
Modelování pomocí křivek
-
Využití křivek pro polygonální modelování
-
Duplikování objektů pomocí křivek
-
Využití křivek pro modelování povrchů
-
NURBS povrchy
-
Parametrické modelování
-
Využití modifikátorů pro modelování komplexních tvarů
-
Kombinace modelovacích technik
-
Seznámení se s Geometry nodes
-
Předpokládané znalosti:
-
Pro účast na kurzu je doporučeno mít základní znalosti práce v prostředí Blenderu na úrovni kurzu Blender – Úvod do 3D. Kurz je veden na platformě Windows, ale znalosti jsou univerzální pro všechny běžné operační systémy (Windows, Mac, Linux).
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Blender – Úvod do 3D (BLR)
-
Doporučený následný kurz:
-
Blender – Pokročilé materiály a renderování (BLR3)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 500,00 Kč (9 075,00 Kč včetně 21% DPH)
-
Jazyk:
-
Česky